טיפים והמלצות כיצד לנקות חלונות

איך לנקות את חלונות הבית
כמעט כל ימות השנה אנחנו רוצים לנקות את החלונות או את המעקה זכוכית של המרפסת שמש.
בתקופה הסתיו שמעט גשם יורד, ומצליח בעיקר ללכלך את הזכוכית, או הקיץ, כאשר מלא אבק נדבק לצד החיצוני של הזכוכית.
יש כאלה שיגידו, כשחם הניקוי פשוט יותר, לכן יעדיפו בקיץ – לטענתם הסיבה לכך טעונה בשל העובדה שלא נוצרים סימני מריחה או פסים לאחר הניגוב.
יש כאלה שמדקדקים ואומרים מיד לאחר שהגשם יורד, כי הגשם שוטף את הזכוכית וכל מה שנשאר זה רק לנגב.
אז אם חשבתם שיש תקופה או זמן שהכי מתאים לנקות את הזכוכית, תופתעו לגלות שאין באמת זמן כזה. להלן מספר טיפים לניקוי חלונות שריכזנו עבורכם.

טיפים והמלצות שיהפכו את המשימה המייגעת ליעילה יותר.
לפעמים שיורד מעט גשם הוא בעיקר מצליח ללכלך ולא לנקות את החלונות.
אם גם אתם לא עומדים במראה של זכוכית מאובקת, אספנו בשבילכם עצות יעילות במיוחד למשימת הניקוי השנואה על כולם. ויש גם כמה טיפים קטנים שישדרגו את הפעם הבאה שבה תיאלצו להתגייס למשימה.

אפשר למצוא המון חומרי ניקוי והברקה לזכוכית. יש הממליצים בחומר לניקוי חלונות על בסיס סיליקון, זהו חומר אמנם יקר אך הוא איכותי ומבטיח תוצאות טובות. יש המון המלצות על שימוש בחומץ, ערבבו שתי כוסות מים, רבע כוס חומץ וחצי כוס סבון נוזלי. ואנחנו מצאנו שמעט סבון כלים עם אחוז גבוהה של חומר פעיל (חפשו על גבי האריזה של הסבון כלים כמה אחוז חומר פעיל יש) בתוך קערית עם שתי כוסות מים חמים, ינקה כל לכלכוך קשה ועקשן שיש.

הצטיידו בעיתונים, ולא בשביל הזכוכית. כולנו זוכרים את הסבתא שלנו שהייתה מנקה עם עיתונים ישנים, כדי לייבש את החלונות. היום אל תשתמשו בהם כדי לייבש את הזגוגיות! שימוש בנייר עיתון לייבוש משאיר לכלוך וסימנים, לעומת זאת כדאי לסדר עיתונים או מגבת לאורכו של החלון שאתם מנקים, בחלקו הפנימי של הבית. כך המים שגם אם טיפות של מים יטפטפו בזמן ניקוי החלונות, לא יהיו סימני מים על הרצפה.

רוצים עוד טיפים לניקוי חלונות?
חושבים שיש לכם המצלות איך לנקות את החלונות? צרו איתנו קשר, ואנו נשמח לפרסם אותם. מוזמנים לשלוח את הטיפים שלכם למייל או בדף הפייסבוק שלנו “מגב הפלא המקורי

טיפים לניקוי חלונות